sábado, 15 de septiembre de 2012

La recepta del 15: chocolate fudge




Dia 15 i per tant dia de publicació del repte dels nois de la recepta del 15! No només ja fa massa que no participava en els seus reptes i ja no podia continuar sense fer-ho, sinó que aquest mes m'ho han posat impossible per fallar, i és que el tema era la xocolata!! Ja podia haver un terratrèmol que res podia impedir que fes alguna recepta amb xocolata. I aquí teniu el resultat: uns caramels tous de xocolata que m'han sorprès molt positivament. 
Com la base està feta de caramel la combinació és increïble: caramel i xocolata, es pot demanar més? 

Espero que us agradin!! 

Per cert, per aquells que vau preguntar on havia comprat la cullera vella de fer boles de gelat va ser al Mercantic, un mercat fixe d'antiguitats de Sant Cugat. A vegades s'hi troben coses fantàstiques com cert plat per fer Pies americans que ben aviat us ensenyaré :P! Algún dia hauria de fer una reflexió sobre el consumisme... especialment de coses velles utilitzades. L'Arnau no acaba d'entendre què trobo a les coses que han passat per tantes mans (i boques en alguns casos (per exemple: coberts...)) i perquè pago per tenir-les... Espero que com a mínim els que em llegiu m'entengueu...jjj
En fi, a per la recepta!!



Día 15 y por lo tanto día de publicación del reto de los chicos de la recepta del 15! No sólo ya hace demasiado que no participaba en sus retos y ya no podía continuar sin hacerlo, sino que este mes me lo han puesto imposible para fallar, y es que el tema era el chocolate!! Ya podía haber un terremoto que nada podía impedir que hiciera alguna receta con este ingrediente. Y aquí tenéis el resultado: unos caramelos blandos de chocolate. Como la base está hecho de caramelo la combinación es increíble: caramelo y chocolate, se puede pedir más? 

 Espero que os gusten!!

Por cierto, para aquellos que preguntasteis donde había comprado la cuchara vieja de hacer bolas de helado, fue en Mercantic, un mercado fijo de antigüedades de Sant Cugat. A veces se encuentran cosas fantásticas como cierto plato para hacer Pies americanos que bien pronto os enseñaré... :P Algún día tendría que hacer una reflexión sobre el consumismo... especialmente de cosas viejas utilizadas. Arnau no acaba de entender qué encuentro en las cosas que han pasado por tantas manos (y en ocasiones bocas (por ejemplo: cubiertos...)) y porque pago para tenerlas...Espero que como mínimo los que me leéis me entendáis...jjj
En fin, a por la receta!!


54 comentarios:

  1. Alba que delicia, es realmente un regalo a los enamorados del chocolate...petonets

    ResponderEliminar
  2. La receta tiene pinta de estar buenisimaaaaaaaaa, pero tiodavía me gustan más la fotos. Una preciosidadddddddddd!
    Buen fin de semana.
    http://juegodesabores.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  3. Ai l'Arnau... li haurem d'explicar que precisament la gràcia és que hagin passat per moltes mans! i jo que sóc peliculera intento imaginar quines mans, i què en van fer... per cert quan el fan el mercantic? bé, si jo estic reclosa...
    Per cert, parlant de xocolata tenim un curs pendent senyureta!!!!!
    petonets

    ResponderEliminar
  4. Aix... ara ho veig que és permanent...
    I no t'he dit res dels caramels que han de ser espectaculars!!!!
    petonets

    ResponderEliminar
  5. Esto es una delicatessen al 100% y que imagen tan bonita Alba, felicitaciones y muchos besos!

    ResponderEliminar
  6. Albetaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
    Quant de temps!!
    A tu t'agrada la xocolata??? No m'ho puc creure!!!!
    Ai, l'Arnau....aquests homes no entenen aquestes coses. ;DD
    M'agrada molt la teva proposta i amb aquestes fotos fan ganes d'agafar-ne un!!
    Petons guapetona!!!

    ResponderEliminar
  7. Doncs jo també busco coberts, plats, safates...antigues. M'encanten i a mes donen un altre aire a les fotos, oi? El fudge es de les meves "gourmanderies" preferides!!. Molt bona recepta. Petons!

    ResponderEliminar
  8. Tocaya!!
    me acabas de enamorar con esta receta!!Soy chocolateadicta, jeje. La haré sin duda, gracias por compartir!!
    Besazo

    ResponderEliminar
  9. Quina bona pinta!
    Petons, Marta.

    ResponderEliminar
  10. Alba, sempre fas unes coses bonissimes i unes fotos increíbles!!!!!m'envies un cap aquí??jejeje. muak

    ResponderEliminar
  11. Que maravilla, Fudge!!!! Una de mis debilidades!!! y te han quedado geniales, me recuerdan a los que he comido en USA. Las fotos espectaculares, como siempre.

    ResponderEliminar
  12. Sin palabras me has dejado y literalmente babeando...

    Besos.

    ResponderEliminar
  13. Ohh quina bona pinta!! M'encanten aquests caramels, de peque eren els primers que volaven de les caixes de llauna, m'en recordo que tenia hasta estudiat el tipus i el color de l'envoltori perque no s'em escapessin jeje.
    M'alegro que tornis a estar per aquí, sempre proposos coses genails!

    Petonets!!


    pd: maill

    ResponderEliminar
  14. Divino, en casa les fascina el fudge y de chocolate mil veces más!!

    Besos :D

    ResponderEliminar
  15. Tienen que estar divinos, me has tentado, ¡ainss, con lo chocolatera que soy y a estas horas!!! Me llevo uno para el camino.
    Besos.

    ResponderEliminar
  16. No, no es pot demanar més, la combinació de xocolata i caramel, tot amb un bombó, ha de ser irresistible! A més, les fotos són precioses. Felicitats de Gemma de http://pelplaerdecuinar.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  17. Amb el puntet de mel han de quedar uns bombonets deliciosos.

    ResponderEliminar
  18. Eres una artista! lo sabes verdad??? Por cierto, cómo va tu proyecto?

    ResponderEliminar
  19. si us plau!!! això és un autèntic pecat!!!!!!!!!! Em sembla que pecaria amb tant de gust...
    PTNTS
    Dolça

    ResponderEliminar
  20. Quina delícia! A mi també m'agraden les antiguitats ;)
    Marta

    ResponderEliminar
  21. Mmmm, quins bombons tan capriciosos. Per menjar gelats a l'estiu em semblen perfectes, també ;-)

    ResponderEliminar
  22. Buffsss!!! Quins pecats més irresisitibles!!! M'acabarien fent mal!!!!
    Ptns

    ResponderEliminar
  23. Meravellòs, quina delicia...quin pecat més deliciòs. Per cert, sí que t'entenc. No em puc estar amb les coses àntigues

    ResponderEliminar
  24. Tu ho has dit: no es pot demanar res més, quina cosaaaaaaa!

    ResponderEliminar
  25. ohh! la combinació caramel i xocolata ha de ser impresionant segur!! A mi també m'agraden molt les coses antigues, aquests homes hi ha coses que no poden entendre!

    petonets

    ResponderEliminar
  26. Alba ideal para todos pero para los adictos al chocolate es tremenda esta receta y el toque de miel le va bien seguro
    peto

    ResponderEliminar
  27. Doncs a mi em passa una mica com a l'Arnau, si és per fer bonic mira, no passa res però si l'he de fer servir... Prefereixo aquests caramels!
    Molts petonets.

    ResponderEliminar
  28. jajajaja pobre Albeta, ets una incompresa amb les teves compres... jo t'entenc! Aquests caramels em van robar el cor des del primer moment! Quina pinta!
    Moltes gràcies per participar reina!
    Petonets
    Sandra

    ResponderEliminar
  29. Ohhhhhhhh! Quina cosa més bona. Això és de luxe. Alba, ets única.
    Nani

    ResponderEliminar
  30. Doncs un altre "Oleee" quines maravelles que ens fas!!!! Muaks

    ResponderEliminar
  31. Quina delícia, mare meva! Fa temps que aquest tipus de caramels tous els tinc a pendents, però veient-los ara, amb xocolata... no crec que tardi massa en provar-los.

    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  32. Alba querida, me encantan las fotos! Son muy bonitas! Que tal estás? Todo a punto? No pude ir a lo de Ingrid, pero quiero subir a verla un día, un sábado, te aviso por si te quieres apuntar? Y gracias por la receta! Besos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias guapa!
      Claro, me apunto seguro! :)
      Te escribo y te cuento un poco cómo va lo mío!

      Besos!

      Eliminar
  33. Ay! estoy deseando hacer esta receta!! me encanta!!!
    y yo te comprendo perfectamente con todas estas cosas "usadas" que compras... por supuesto que te comprendo!!

    ResponderEliminar
  34. Quina recepta més bona Alba! A mi m'encanten els coberts i que hagin passat per moltes mans encara fa que siguin més especials! Una abraçada!

    ResponderEliminar
  35. Alba, las fotos son preciosas, y la receta fantástica, tengo ganas de chocolate a todas horas, ni te imaginas lo bien que me sentarían un par de bomboncintos.
    Un beso

    ResponderEliminar
  36. Hola Alba,
    quant de temps! Jo he estat molt desconnectada perquè quan millor em va posar-me a fer el blog és quan la Joana dorm, però amb l'estiu i les ganes de juerga que té, no fa un horari gaire anglès que diguem, i se'n va a dormir tard (i aleshores jo ja no tinc esma per res).

    En fi, que volia passar a saludar-te, a dir-te que em fas molta enveja amb tot el temps que tens i els projectes que duràs a terma, i que el pastís de casament que vas fer em sembla una passada de bonic i segur que deliciós (quan has explicat la perícia d'haver.lo de trasnportar m'has fet pensar en aquest realities americans sobre pastissos, segur que n'has vist alguns).

    Una abraçada maca!

    ResponderEliminar
  37. Respuestas
    1. per cert! tinc un motlle de pie pendent d'utilitzar! segur que el vem comprar en el mateix lloc! jeee

      Eliminar
  38. Aquesta recepta hauria d'estar prohibida! És un vici!
    Petons
    Mónica-Recetas de Mon

    ResponderEliminar
  39. Que sencilla y buena es esta receta! Me encanta, con tu permiso tomo nota y me quedo por aqui. Un saludo,
    Carmen

    ResponderEliminar
  40. Ummmmmmmmmmmmm... ha sido leer fudge y venir cual flecha veloz. Qué delicia Alba... Y no es difícil!
    Bsitossssssssssssssss

    ResponderEliminar
  41. Se me han saltado hasta las lágrimas con esta combinación.

    Besos

    ResponderEliminar
  42. Una combinación perfecta...ahora toca prepararlo :D
    Saludos

    ResponderEliminar
  43. ¡Qué buena pinta y qué excelentes fotos!

    ResponderEliminar
  44. En queda algun!!! :O Quina gana..... Segur que són bonissims,...dels que s'enganxen a les dents :P M'agraden.....m'agraden molttttt
    Petonets. MAR, de EQNME

    ResponderEliminar
  45. ¡qué pintón!
    yo lo he hecho alguna vez, intento no hacerlo mucho porque me lo como, pero ahora que he visto el tuyo...¡lo hago fijo!
    un besito

    ResponderEliminar
  46. Hola Alba!
    Acabo de intentar hacer esta receta y no me ha salido :(( (una pena pq está buenísimo de sabor)
    Sabrías decirme si el problema es la miel? es que, aparece en los ingredientes pero no en la elaboración.
    Yo la añadí de todas maneras pero no se solidificó y no he podido desmoldarlo (me los estoy zampando a cucharadas :))
    Gracias por adelantado guapa!
    bss

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Ly!!

      Pues tienes razón, no expliqué cómo poner la miel. Ésta se pone justo antes del chocolate y la mantequilla. Se vierte sobre la mezcla del caramelo y nata y la mezcla se calienta hasta alcanzar los 114ºC. Después se añade el chocolate y la mantequilla.

      Lo corregiré!! Gracias por avisar. A ver si así te sale bien. Recuerda dejarlos 2 horas en nevera!! :)

      Besos!!!

      Eliminar
  47. Que riquisimo por favor y las fotos....................mas, me quedo por aqui, un beso.

    ResponderEliminar
  48. Hey this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code
    with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding knowledge so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be greatly appreciated!

    Take a look at my web-site; Biotin for Hair Growth Reviews
    Also see my website :: Biotin for Hair Growth Reviews

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails